Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 aprilie 2008

Love sms

Eu sunt aici... Tu unde esti?



E vina ta ca nu mai pot sa dorm,
e vina ta ca nu mai pot sa mananc,
e vina ta c-a n mia stiu sascri U.



Eu sunt aici,
tu esti acolo.
Unul dintre noi nu se afla unde trebuie.tr



Te superi daca vin mai aproape?



Vrei sa urci putin pana la mine ca sa-mi vezi colectia de SMS-uri?



Deja mi-e dor de tine!
Hai sa ne vedem. Vrei?



Iti trimit mesajul asta pentru ca mi-ar fi placut sa fii acum cu mine.



Iti spun pentru a mia oara:
fiecare zi cu tine este extraordinara!



Bunica mea implineste azi 80 de ani.
Tine minte: cand o suni,
vorbeste TARE! Si nu-i trimite SMS-uri!



6! Vine maica-mea!
Du-te la un film, fa ceva!


160 de caractere nu-mi sunt de ajuns sa-mi exprim dragostea,
asa ca restul va trebui sa ti-l imaginezi. tr



Au venit pompierii;
am fost arestat;
doctorul a spus "carantina"
Eu o sa intarzii doar 20 de minute! tr



Ce preferi:
sa-mi rup gatul,
sa fac pneumonie,
sa iau 3 ani de inchisoare sau sa intarzii 5 minute?



Vroiam sa-ti trimit ceva incitant,
inteligent,
frumos si sexi,
dar din pacate nu incap pe ecranul telefonului.



Gandeste-te la cel mai dulce lucru,
inmulteste-l cu infinit,
aduna o eternitate si vei stii cat imi lipsesti.



Vorbesc cu canapeaua si flirtez cu televizorul.
Da-mi un mesaj inainte sa incep sa fac avansuri frigiderului!



Noapte buna!
Cand cel drag pleaca,
parca mori,
asa ca-ti spun adio doar pana in zori!(Julieta, adaptare)



Nu ma intreba ce simt cand suntem despartiti:
e ca si cum o parte din mine n-ar mai fi.



Iti trimit cel mai fierbinte sarut virtual al tuturor timpurilor
(tine telefonul lipit de buze): TTZZOOCC! tr



Telefonul meu functioneaza cu dragoste.
De cand te-am cunoscut nu s-a oprit niciodata.

. Cand un strop de ploaie va atinge gura ta,
sa stii ca ii o sarutare trimisa din partea mea.

2. Nici o floare nu infloreste pana nu este udata,
nici o fata nu iubeste pana nu e sarutata.

3. O scoica de aur e inima mea;
perla iubiri se afla in ea,
daca scoica se sparge de stancile reci perla iubirii ramane pe veci.

Niciun comentariu: